luni, 14 martie 2016

Welcome Friends!

             Cred că ora 3 AM este cea mai bună pentru a pune gândurile pe hârtie. Nu reușesc să adorm din nou știind că nu am mulțumit lui Dumnezeu pentru ceea ce mi-a dat, pentru felul în care îmi arată că mă iubește și nu reușesc să adorm pentru că sunt conștient că nu am pus talantul în negoț.
            Ne trezim dimineața și începem ziua îngropați în grijile noastre, în problemele zilei și aceasta ne împiedică să vedem răsăritul, să vedem spectacolul de culori al cerului, ne împiedică să ne mai delectam odată simțul olfactiv mirosind încă odată floarea din ghiveci sau mirosul de geosmină din aerul unei dimineți de primăvară așa cum a fost cea de ieri. Ne lăsăm copleșiți de nevoile și problemele noastre și uitam că acestea nu reprezintă nici 10% din cercul vieții noastre (la o ora de psihologie doamna profesoară ne-a desenat un cerc mare pe tablă, și apoi la circumferință a desenat o mică nișă și arătând spre interiorul nișei ne-a spus că aceasta reprezintă mintea noastră conștientă, iar restul cercului subconștientul, acolo unde stau ascunse bazele de datecu mirosuri, gusturi, culori, simțuri, trăiri, sentimente, etc).
           Ieri, după momente foarte frumoase petrecute împreună cu soția mea și cu o prietenă, m-am decis să intru într-un supermarket (oricum era exact lângă) și nu mică mi-a fost mirarea când am văzut 2 cunoștințe, două persoane pe care le-am apreciat întotdeauna. Întâlnirea privirilor noastre nu s-a finalizat doar cu mult folositele Bună! Ce mai faci?pentru ca mai apoi să plecăm fiecare în drumul nostru, ci am stat și am povestit cred că cel puțin 20 minute, iar după ce ne-am despărțit am continuat să mă gândesc la cel mai bun mod de a-i invita la noi în zilele următoare, pentru că avem multe de povestit, multe idei care au un real potențial de a fi puse în practică. Și știți ce Tată minunat avem: ne-a condus pașii spre o nouă întâlnire în aceeași seară, cu aceleași persoane minunate. Însă cel mai minunat moment al serii a fost atunci când, în drum spre ieșirea din centrul comercial am primit un mesaj absolut special! A fost un mesaj care cred că este doar începutul unei prietenii adevărate. Aceleași persoane pentru care căutam momentul potrivit să le invit să avem un timp frumos, ne-au invitat la ele.
         A fost o seară frumoasă, și totuși parcă ceva mă indemna să nu îmi așez cuvintele pe hârtie. Pârâșul acestei lumi caută motive. Dar, Astăzi sunt MULȚUMITOR pentru felul în care TU lucrezi. 

Niciun comentariu: