miercuri, 6 aprilie 2016

Aer condiționat

             Poate nu toți știți, dar eu sunt rău de căldură (prefer iarna, prefer zonele răcoroase), iar zilele călduroase ale acestui an au început deja. Și mai mult de atât, camera în care stau împreună cu soția mea este situată la mansarda unui cămin cu 4 etaje (deci eu stau la "5") și pe partea de vest unde bate soarele toată după-amiaza. Afară la umbră temperaturile nu au depășit 22 de grade celsius, dar la noi în cameră deja se simt 30. Așa că m-am gândit să răcesc puțin aerul.
            Un simplu ventilator ne-ar fi dat dureri de cap și nici nu ar fi răcit aerul ci doar l-ar recircula. Așadar trebuia să răcesc aerul fără a sparge/găuri pereții, dar și fără a cheltui prea mulți bani.
            După câteva minute de căutări pe youtube am găsit un proiect interesant și destul de ușor de făcut. Am căutat materialele necesare, materiale care le-am avut la îndemână, ceva ce oricum trebuia dat la reciclat și m-am apucat de treabă. Iată ce a ieșit:
          Materiale necesare: o cutie din poliester, un borcan, un tub carton (am folosit un tub de la folie de aluminiu), un ventilator (am folosit un ventilator de la o sursă de pc mai veche), un transformator de 12V și duck-tape.

Niciun comentariu: