joi, 3 martie 2016

Eccedentesiast!

       Au trecut exact 1867 zile de când spuneam pe acest blog că sunt eccedentesiast”. Au trecut ceva ani, am uitat complet de acea postare, pana acum 3 zile, cand ma uitam în arhivă si mi-am adus aminte de acea postare.

       Poate atunci imi făcea plăcere să port mățti, să fiu așa cum credeau alții că sunt, dar astăzi afirm că ZÂMBESC autentic. Și aceasta deoarece iubesc, primesc iubire, văd lumea mai colorată, văd minunile pe care Dumnezeu le-a făcut pentru mine și pentru toți cei ce vor să le vadă, dar și pentru că așa îmi pot face ziua mai bună. Șiiii, uneori zâmbesc pentru a face cuiva ziua mai bună, dar nu mai este un zâmbet fals, chiar dacă mintea imi este la griji, nevoi, neplăceri, imi adun toate forțele și caut motive pentru care să zâmbesc, de cele mai multe ori motivul se află chiar în fața mea, iar persoana care are nevoie de acel zâmbet chiar merită.

      Astăzi zâmbesc pentru TINE. Poate nu te cunosc, dar să știi că meriți un zâmbet larg!

Niciun comentariu: